Atletisme
L'objectiu és lluitar contra el càncer infantil
El repte més ambiciós (i difícil) de Josef Ajram
Aquest matí l'ultraman ha presentat a Barcelona una iniciativa solidària en la qual una esportista anònima el convida a completar junts la Marató de Barcelona
Barcelona | Actualitzada el 25/01/2011 16:30
Josef Ajram és un especialista en reptes, tant possibles com impossibles. Entre les gestes d'aquest esportista, que constantment s'està preguntant on és el límit, destaquen la seva exitosa participació a la Marathon des Sables o a l'Ultraman. De fet, 'Informe Robinson' (Canal +) li va dedicar un emocionant reportatge. El seu nou objectiu és encara més ambiciós; combatre el càncer infantil.
Aquest matí Josef Ajram ha presentat a Barcelona “El repte”, una iniciativa solidària en la qual una esportista anònima, Iolanda López, pren la veu de totes del dones del món i convida Ajram a completar junts una prova tan dura com la Marató de Barcelona, que se celebrarà el dia 6 de març.
El poder de convocatòria de Josef Ajram, broker de professió i analista del suplement ARA Emprenem que cada dissabte es distribueix amb el diari ARA, és evident ja que compta amb gairebé 14.000 seguidors a Facebook i 3.000 a Twitter.
“El repte” aspira a aglutinar un grup de corredors solidaris per recórrer junts els 42,195 quilòmetres de la Marató de Barcelona. Tots ells portaran un buff dissenyat especialment per a l'ocasió, que es podrà adquirir amb aportacions voluntàries i es podrà recollir al Restaurant FresCo del carrer Casp. Periodistes com Xavier Bonastre o Arcadi Alibés ja s'han afegit a la iniciativa.
L'Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) serà la beneficiària d'aquesta iniciativa, per a la qual la cadena DIR ha dissenyat un entrenament específic el dissabte 26 de febrer per la Carretera de les Aigües.
Aquest matí Josef Ajram ha presentat a Barcelona “El repte”, una iniciativa solidària en la qual una esportista anònima, Iolanda López, pren la veu de totes del dones del món i convida Ajram a completar junts una prova tan dura com la Marató de Barcelona, que se celebrarà el dia 6 de març.
El poder de convocatòria de Josef Ajram, broker de professió i analista del suplement ARA Emprenem que cada dissabte es distribueix amb el diari ARA, és evident ja que compta amb gairebé 14.000 seguidors a Facebook i 3.000 a Twitter.
“El repte” aspira a aglutinar un grup de corredors solidaris per recórrer junts els 42,195 quilòmetres de la Marató de Barcelona. Tots ells portaran un buff dissenyat especialment per a l'ocasió, que es podrà adquirir amb aportacions voluntàries i es podrà recollir al Restaurant FresCo del carrer Casp. Periodistes com Xavier Bonastre o Arcadi Alibés ja s'han afegit a la iniciativa.
L'Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) serà la beneficiària d'aquesta iniciativa, per a la qual la cadena DIR ha dissenyat un entrenament específic el dissabte 26 de febrer per la Carretera de les Aigües.
No hay comentarios:
Publicar un comentario